JUMPING WORKOUT

JUMPING BIJ AMICA


icon-jumping-workout

Jumping Workout

Jumping Workout is een intervaltraining waarbij je verschillende springbewegingen maakt op een kleine trampoline. Trampoline workout dus! Tijdens de Jumping workout zijn er meer dan 400 spieren aan het werken, veel meer dan bij vergelijkbare duursporten.

Door de elastische vering in de trampoline train je al je spieren, zonder belasting van je gewrichten. Dit zorgt voor een verbeterde balans en coƶrdinatie van het lichaam.

Een Jumping Workout les begint met een warming-up, waarbij instructeur de stappen uitlegt. Na een aantal oefeningen bestaat de les uit een aantal korte en intensieve trainingen, gecombineerd met goede muziek! De training is voor iedereen geschikt, je kunt het namelijk zo zwaar maken als je zelf wilt.

Voordelen van Jumping Workout

– Het bevordert de stofwisseling, de conditie van het hart, de bloedsomloop en het lymfestelsel.
– Het zorgt voor betere slaapcyclus, het is stressverlichtend.
– Het vermindert cellulitisproblemen.
– Het is een effectieve calorieverbranding.
– Het is een erg toegankelijke workout (het is niet lastig).
– Het is een goede training van de benen en de billen.
– Het is weinig belastend voor je knieĆ«n en heupen.
– Jumping workout versterkt alle lichaamsdelen.

Op hetzelfde moment verbeteren de dynamische oefeningen het uithoudingsvermogen en helpen rugproblemen te voorkomen

Gewicht, leeftijd of niveau van training is niet relevant. Het belangrijkste is, dat je plezier wilt hebben!
Sprongen en technieken zijn gemakkelijk te leren en garanderen zelfs beginners snel succes ervaringen.